nyt semeiän leevi kuoli! ollaan sitä jo aika päivät parjattukin että ihme pappa kun jaksaa vaan painaa.
eilen se könkkäs vielä juoksupyörässä ja ukonkaa katottiin että kova on eläkekerhon meininki.
oli nukahtanut pieneen nukku vuoreensa.
laitettiin se S:n kanssa raejuustorasiaan (leevi rakasti raejuustoa) ajatella miltä itse tuntuisi viettää viiminen matka isossa jäätelöpurkissa tai sipsipussissa tai pizzalaatikossa.
mua itketti ja nauratti.
S otti musta valokuvan leevin kanssa niin voin maalata kuvan.
mä itkin ja keräsin laatikkoon viinirypäleitä ja juustoa jaja kaikkea mitä me S:n kanssa keksittiin ja sit me aateltiin et pitäs viel olla kultakolikot leevin silmillä ni tuonelan lautturi varmasti soutaisi leevin kanssa tuonpuoleiseen.
aateltiin että noi raejuustot riittää koska tuonelan lautturi on varmaan juustomiehiä kuten kaikki kunnon miehet kuten leevi.

nyt leevi on meiän pakkasessa marjojen ja soijapihvien keskellä ja huomenna mietitään mihin sä haudataan ja pystyykö vielä edes hautaamaan mitään.
mä uhkailin samulia että se loppuajan kun oon suomessa hengaan vaan pakastuneen leevin kanssa. vedän kossua ja istun olkkarinsohvalla kattoen jalkapalloa leevi seurana.
ja sitten otan sen mukaan puolaan niin mun ei tarvi olla ihan yksin on joku siellä kelle puhua ja jonka kaa kattella nähtävyyksiä ja käydä paareissa.

voi leevi. pieni kultainen ja äkäinen hamsteri.
miten paljon iloa meille tuotit tunkemalla asioita poskeesi ja leikkiessäsi hyökkäys leikkiä vessapaperilla.

S:kin vaikka se on tollanen iso hevi mies, ennen ei ees tienny mitä hamsterit on nyt se sanoi että "hyvä vaari se oli tulee ikävä sen touhuja"

<3

ehkä se tiesi että mä oon lähdössä kun mietin että kuinkahan se nyt jos se kuolee kun oon pois ni en pääse pitämään sitä kädessä ehkä se aavisti ;O

tjuuh. huomenna lähdetään mikkeliin viettämään viikonloppu isovanhempien kanssa kun pelkään että niille sattuu jotain kun oon pois.
tänään tyhjensin työhuonetta, tuntui kummalta.
sitten oon äitin luona tiistaihin.
mulle soitti joku uus psykiatri et se haluu nähä mut enneku lähen ni nään sen ens ke ja se kysyy "viiraaks" ja mä oon että "VITTU VIIRAA VITUSSA MUTTA MULLA ON MATKALAUKKU TÄYNNÄ LÄÄKKEITÄ".
ja sitten viiminen viikonloppu, lähtöpileet.
ja sit ke mä oon pois suomen maakamaralta.....kauheeta se on nii lähellä!

mun parhaaks kaveriks tulee 5 kk tää läppäri.
sit tulee muute angsti ikävä journaleita ja niiiiiiiiin helvetisti.
thats life get use to it ja sitä on rakkaus.

jännittää kokoajan nii paljo et välil särkee päätä.

katoin videon peräreiän valkasusta ja se on varmasti hyvää ajanviettoa.

näin meillä tänään.

"miksi feminismi väsyttää? no mulla on nyt vaa sellanen kausi et se on kuin kuiva limppu..samoin kaikki seksuaaliongelmat!"